Annons

Zendesk för Web Apps

  • Betalt

  • På Svenska
  • V varies-with-device
  • 4.2

    (0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Zendesk - Bygg bättre kundsupport

Zendesk är ett verktyg som gör det möjligt för dig och ditt företag att enkelt erbjuda kvalitativ kundsupport. Genom att tillhandahålla alla nödvändiga verktyg och funktioner för att spåra dina kunder och hjälpa dem med sina frågor över flera supportkanaler kan du erbjuda snabb och effektiv kundsupport som kan göra dina engångskunder till återkommande lojala kunder.

Hantera din kundsupport

Zendesk inkluderar olika verktyg för att hantera olika behov av kundsupport inom olika branscher. Dess huvudprodukt är att erbjuda kundsupport via flera kanaler, ursprungligen utvecklad för webbplatser men den stöder också allt från callcenter och livechatt till integration med sociala medier. En rad analys- och rapportverktyg gör det möjligt att snabbt se viktig statistik, som volymen av supportförfrågningar du får varje månad, hur snabbt problem hanteras och hur många som leder till framgångsrika avslut. Genom att hantera alla dina kundsupporttjänster på en plats blir det enkelt att samordna förfrågningar över flera kanaler och ingen av dina kunder missas.

Nöjda kunder skapar framgångsrika företag

Zendesk och dess utbud av funktioner gör det möjligt för företag att hålla alla sina supporttjänster på ett ställe och följa kunderna genom hela processen, vilket resulterar i nöjda kunder och ökad försäljning.

FÖRDELAR

  • Multi-kanal supporttjänster spårar all din data på en plats
  • Utmärkta rapporteringsverktyg och funktionalitet

NACKDELAR

  • En detaljerad prissättningsstruktur resulterar i mycket dyra fulla paket
  • Offsite support kanske inte är lämpligt för känslig information.

Program tillgängligt på andra språk


Zendesk för Web Apps

  • Betalt

  • På Svenska
  • V varies-with-device
  • 4.2

    (0)
  • Säkerhetsstatus


Användarrecensioner om Zendesk

Har du provat Zendesk? Var den första att lämna din åsikt!


Annons